Sonntag
gittigim bütün hekimler ayni seyleri söylediler
söz birligi etmiscesine
'ask hastaligidir bunun adi
ve çok sarsar insani bu yastan sonra'
oysa ne yalan söyliyeyim,
ben yalnizca bir kuyrukluyildiza
çarptigimi sanmistim
yasamin çikmaz sokaklarinda yürürken
yüregim bir patlamayla aydinlaninca
Akgün Akova
تمام پزشكاني كه رفتم همه يك حرف می‌گويند
انگار كه يكي كرده باشند حرفهايشان را٬
"اين مرض بيماري عشق است
و از اين سن به بعد انسان را زياد مبتلا می‌كند"

حال آنكه من تنها می‌پنداشتم
در كوچه بن بست زندگي
ستاره اي دنباله دار به من اصابت كرد
وقتي قلبم به انفجار نوري روشن شد
5 Comments:
Anonymous Anonym said...
سلام و عرض ادب و احترام
بسيار زیبا بود.
...
آه! كبوترها چه‌قدر خوش‌بخت هستند! آن‌ها صبح زود _ وقتی در پرهاشان شهوت پرواز موج می‌زند _ از ميان شيروانی‌های سرخ و سقف‌های كاه‌گلی و ديوارهای نيمه‌خراب، مثل دود به طرف آسمان پر می‌كشند و با هر موجی _ با هر موج نوری _ به يك سو می‌روند و ... هيچ حركت مخالفی هيجان عشق‌شان را در هم نمی‌ريزد.
....
موفق باشید
همیشه منتظرش خواهم ماتد

Anonymous Anonym said...
سلام و عرض ادب و احترام
بسيار زیبا بود.
...
میسپارمت دست تموم خاطرهایی که تو دلت جا دادی...میسپارم دست همون خدایی که خیلی کم اسمش رو اینجا نوشتم...میسپارمت دست اون « تو» ای که باعث تولدت شد و با دستهات خودش تورو کشت...میسپارمت دست «باران»م...باران ای که اینجا دفنش کردم تا همراه همه ی خاطره هام باشه و تنهایی نترسه...همه ی این کارها رو میکنم...ولی باهات خدا حافظی نمیکنم...سخته که بتونم یک تکه از وجودم رو از خودم جدا کنم...میزارمت کنار یک پاکت نامه...یک دست خط...یک کش سر...دو تا عکس...یک شال آبی...یک ادکلن... تا تو هم بشی جزئی از تمومی دارایی هایی که واسم مونده...
....
موفق باشید
همیشه منتظرش خواهم ماتد

Anonymous Anonym said...
با سلام و عرض ادب و احترام
بسيار زیبا بود.
...
اين سال‌ها
شماره تلفنِ خيلی‌ها را خط زده‌ام:
غزاله، هوشنگ، شاملو، محمد ...!
عده‌ای مُرده‌اند
عده‌ای نيستند
عده‌ای رفته‌اند
و دور نيست روزی
که بسياری نيز شماره تلفن مرا خط خواهند زد.
زندگی همين است
يک روز می‌نويسيم وُ
روزِ ديگر خط می‌زنيم.
...
موفق باشید
همیشه منتظرش خواهم ماتد

Anonymous Anonym said...
سلام عزیز
متن بسيار جالبي بود.
..
امشب همه چیز رو به راه است
همه چیز ارام.....ارام
باورت می شود....
دیگر یاد گرفته ام شبها بخوابم " با یک ارامبخش "
تو نگرانم نشو !
همه چیز را یاد گرفته ام !
...
موفق و پیروز باشی.
همیشه در انتظارش می مانم.

Anonymous Anonym said...
سلام عزیز
واقعا بااحساس و زیبا بود.
...
غرور من که به فلاک سخن خدایی میکرد
دریغ در طلب آشنایی با تو
ز ما عشق تو را
چون گدا
گدایی می کرد.
...
موفق باشید
همیشه منتظرش خواهم ماتد