Mittwoch

ich kann auch, was du kannst, aber ich liebe einfach, und ... du....?
3 Comments:
Anonymous Anonym said...
سلام مهربان
زیبا و عاشقانه . مرسی
بيا، گناه ندارد به هم نگاه کنيم ... و تازه، داشته باشد، بيا گناه کنيم
نگاه و بوسه و لبخند اگر گناه بوَد ... بيا که نامه اعمال خود سياه کنيم
بيا به نيم نگاهی و خنده ای و لبی ... تمام آخرت خويش را تباه کنيم
نگاه، نقطه آغاز عا شقيست، بيا ... که شايد از سر اين نقطه عزم راه کنيم
اگر بخاطر هم عاشقانه برخيزيم ... نمی رسيم به جايی که اشتباه کنيم
برای سرخوشی لحظه هات هم که شده است ... بيا، گناه ندارد به هم نگاه کنيم
...
شاد ، پیروز و عاشق باشی همیشه
همیشه در انتظارم...!!!

Anonymous Anonym said...
سلام
دوست عزیز

نه در زمین مکانی دارم نه در آسمان پناهی ، بهرجا رو کنم بهر چه خو بگیرم ، پستی است ، مستی است ، نفع پرستی است ، خود فروشی است و مردم فروشی است !
امیدوارم موفق وپیروز باشی
همیشه در انتظارش می مانم...!!!

Anonymous Anonym said...
سلام دوست عزيزم!... خيلي خوب و جالب بود.من اپ كردم. خوشحال ميشم به من سر بزني. منتظر حضور سبزت هستم. به دوستات هم معرفی کن. ممنونم دوست گلم!...

بگو ایا به یاد من دمی سر می کنی یا نه
تو هم یادی زپرواز کبوتر می کنی یا نه
دل من تشنه و خواهان یک جرعه نگاه توست
مرا در شهر چشمانت شناور می کنی یا نه
هزاران بار گفتم دوستت دارم عزیز دل
بگو احساس قلبم را تو باور می کنی یا نه
تمام شعر های سبز نارنجی برای توست
غزلهای مرا ایا تو از بر می کنی یا نه
دمی غافل نبودم از خیال خاطرت اری
تو هم ایا به یاد من دمی سر می کنی یا نه
نوشتم نام زیبای تو را بر صفحه قلبم
تو ایااسم من را ثبت دفتر می کنی یا نه
و حرف اخر من این که شبهای سیاهم را
به مهتاب نگاه خود منور می کنی یا نه